Přeskočit na hlavní obsah

Řasenka Wonder´full s arganovým olejem


AHOJTE VŠICHNI,
dneska je venku tak hnusné počasí, že jsem se rozhodla napsat recenzi na novou řasenku od značky Rimmel London.a vrhneme se rovnou na to.


Wonder´full je vůbec první řasenka od Rimmel London s arganovým olejem z Maroka. Díky Wonder´full jsou řasy vyhlazené, zvýrazněné a bez pocitu zatížení. Řasenka vytvoří perfektně plné, hebké a objemné řasy bez slepení. Výrazné metalické bronzové balení vyzařuje přitažlivé kouzlo. Cool zatočený design zachycující světlo odkazuje na formuli s arganovým olejem. Stylový vzhled je pozvednutý výraznou černou grafikou s charakteristickým logem značky Rimmel London a korunkou na uzávěru.


ten obal se mi strašně líbí, vypadá elegantně. Kartáček není moc tlustý ani příliš tenký takže to se mi líbí a krásně se s ním manipuluje. Řasy pěkné rozčeše a trochu prodlouží. Akorát mi přijde, že jeden den řasenka udělá krásné řasy a jiný den zase hnusné slepené řasy. Jinak se krásně odličuje. Co se týče výdrže tak jeden den jsem po 5 HOD řasenku na řasách pomalu neměla a dneska vydržela 7 HOD. Jinak jsem v celku spokojená s řasenkou.




VÝSLEDEK


ZÁVĚR

+ OBAL
+ KARTÁČEK
+ MANIPULACE
+ HEZKÉ NATOČENÍ ŘAS 
+ VÝDRŽ
+ SNADNÉ ODLÍČENÍ

- NĚKDY SLEPUJE ŘASY

9/10

Komentáře