Přeskočit na hlavní obsah

Gabriella Salvete Flawless Skin


Ahoj všichni,
dneska tu pro vás mám recenzi na makeup od Gabriella Salvete, který jsem získala díky malé soutěží na FB. A jdeme rovnou na to.


Popis

Make-up pro korekci pigmentových skvrn SPF 15 Gabriella Salvete Flawless Skin změní vaši pleť v bezchybnou. Tmavé a pigmentové skvrny jsou perfektně zakryté a tón pleti je sjednocen. Make up Gabriella Salvete Flawless Skin aktivně působí proti rozvoji pigmentových skvrn. Obsažený SPF15 filtr chrání pleť před UV zářením. Díky střednímu krytí make up přirozeně sjednotí pleť bez efektu masky.

Účinky:

  • vyrovnává tón pleti
  • chrání pleť před UV zářením
  • sjednocuje barevné nerovnosti

Složení:

  • minerály – hydratují pleť
  • výtažky z vzácných olejů a výtažky, které aktivně přispívají k hojení akné - uvolňují nečistoty z pórů a regulují tvorbu kožního mazu
  • vitamíny C a E - chrání pleť před volnými radikály, prevenci stárnutí a stimulují regeneraci kožních buněk
Dostupné odstíny:
01 Light
02 Beige
03 Nutty
04 Vanilla
05 Chocolate

Můj názor

Já makeup dostala v odstínu 02 Beige a za to jsem ráda, protože jsem tento makeup mohla v 

klidu vyzkoušet. 

Obal se mi v celku líbí, vleze se do každé kabelky. Krásně se roztírá na pleti, krycí schopnost 

střední. Ale na suchou pleť nedoporučuji, protože zvýrazňuje suchá místa no ale na léto bude

makeup dobrý. Co se týče výdrže tak není až tak moc dobrá vydržel mi tak 5 HOD.

Musím říct, že má zvláštní vůní, ale to mi vůbec nevadí. Makeup špatný není a zatím to ani můj

 favorit není.


PŘED


PO



Přeji krásný víkend všem a těším se na vás u dalšího článku.

                                                   vaše
         

Komentáře