Přeskočit na hlavní obsah

Inspirace líčení (PetraLovelyHair)


Ahoj všichni,
včera nám začalo oficiálně léto a dneska je venku tak krásně, že to láká k výrazným barvičkám na očích. Já se dneska inspirovala blogerkou a youtuberkou Petrou LovelyHair, její líčení se mi moc líbilo tak jsem chtěla vyzkoušet. 

Tak se teda vrhneme rovnou na to.



Peťa má na víčku trochu jiné líčení a taky má umělé řasy a celkově líčení má moc krásné. :-)

Ale tak snad se toto krásné líčení bude líbit i Vám v mém podání.


Nejprve jsem na celé víčko nanesla bázi pod oční stíny aby mi dlouho na víčku vydržely, když je venku takové teplo. Bázi jsem nanesla i na spodní víčko. Na celé víčko nanesu béžový oční stín a na vnější stranu oka středně hnědý oční stín, který pomocí chlupatého štětce rozblendím. Pomocí tekutých linek namaluji linku s ocáskem. 

Na spodní víčko pomocí bílé třpytivé tužky namaluji tlustší linku na kterou nanesu sytě růžový stín.
Vodní linku jsem ještě vyplnila černou tužkou. 
A jako poslední na řadu přišla řasenka.


Na tvář jsem nanesu bázi pod makeup a poté pomocí štětce zapracuji makeup do tváře. Pomocí bronzeru si malinko vykonturuji obličej a na jablíčka nanesu tvářenku. 

Obočí vyplním stínem na obočí a zafixuji.

Na rty nanesu sytě růžovou barvičku.

Vše zafixuji matujícím sprejem.


Detail oka




Použité produkty

Tvář

Oči

Obočí

Rty

Budu ráda za Vaše komentáře.


Komentáře