Přeskočit na hlavní obsah

Menší recenze na dva produkty NYX


Ahoj všichni,
dneska jsem si pro Vás připravila recenzi na dva produkty od značky NYX, které jsem si pořídila.

Tak se tedy rovnou vrhneme na to.







NYX HD Finishing Powder


Tento pudr jsem si pořídila, protože jsem na něj slyšela samou chválu. Já používala transparentní pudr od značky Catrice a mimochodem je jeden z mých TOP. 

Co se týče tohoto transparentního pudru od NYX tak musím říct, že je super. 
Pudr je krásně jemně namletý a krásně makeup zafixuje, že se za celý den nelesknu i v těchto horkých dnech, akorát co bych malinko vytkla je, že zvýrazňuje suchá místa, ale to dělá každý pudr (aspoň mě).


Za mě spokojenost veliká, určitě DOPORUČUJI.




NYX EyeBrow Cake Powder


Dlouho jsem žádný produkt na obočí neměla, potom mi přišla paletka od značky Rimmel London a velmi jsem si ho oblíbila a proto jsem se rozhodla, že si pořídím i od jiné značky a já se rozhodla pro značku NYX.

Paletka obsahuje dva pudrové produkty ( tmavý a světlý) a jeden průhledný vosk.
Dále se v paletce nachází dva malé štětečky, který já nepoužívám.


Vydrž tohoto produktu je skvělá na obočí mi vydrží celý den a to bez hnutí nebo vytrácení barvičky.

I když nemám moc velké zkušenosti z produkty na obočí tak za mě tento produkt určitě ANO.







Přeji Vám krásný den.

Za Vaše komentáře budu ráda.



Komentáře

Klaudy's enjoyment píše…
Tento púder ma celkom láka, už som na neho čítala viacej pozitívnych recenzií, určite sa po ňom pozriem :) Setík na obočie vyzerá tiež veľmi dobre.

Dovoľujem si ťa i tvoje čitateľky pozvať ku mne na blog do súťaže:
SUMMER GIVEAWAY
Klaudy's enjoyment píše…
Tento púder ma celkom láka, už som na neho čítala viacej pozitívnych recenzií, určite sa po ňom pozriem :) Setík na obočie vyzerá tiež veľmi dobre.

Dovoľujem si ťa i tvoje čitateľky pozvať ku mne na blog do súťaže:
SUMMER GIVEAWAY