Přeskočit na hlavní obsah

Fialkové líčení + menši recenze na použité produkty


Ahoj všichni,
jsem tu po delší době opět s líčením, ale tentokrát k tomu přidám i menší recenzičku na použité produkty.

Tak se vrhnu rovnou na to.




Rozhodla jsem se pro fialkové líčení, které se určitě hodí na nějaké to odpolední posezení s přáteli nebo s přítelem či manželem. :-)

Na celou pleť jsem nejprve nanesla bázi pod makeup 
Rimmel London lasting Finish Primer
 - tento primer je na pleti velmi příjemný, konzistence je taková hutnější a mastnější a krásně se do pleti zapracovává. Po nanesení je pleť krásně jemná na dotek a nelepí.

Za mě určitě spokojenost.
9/10


Jako další produkt na pleť byl
Rimmel London BB Cream 9-IN-1 Light
Tento makeup má lehké složení  s lehkým krytím, na letní překrytí pleti je ideální.
Akorát malinko mi zvýrazňuje suchá místa.

I s tímto produktem jsem spokojená.
9/10


Celou pleť jsem zafixovala pudrem
Rimmel London Stay Matte 002 Pink Blossom
Tak tento pudr mám hodně ráda, krásně makeup zafixuje a díky tomu se má pleť neleskne a nezaleze kam by neměl. Je jemně namletý a krásně se nanáší.

Spokojenost.
10/10

Abych peť malinko zahřála tak jsem použila bronzer 
Astor Skin Match 4Ever 001 Blonde 
Pigmentace bronzeru je dostačující a pěkně se mi s ním pracuje. Je jemně namletý a v balení obsahuje zrcátko a štěteček, který nepoužívám.

Spokojenost.
10/10


Na celé víčko jsem použila jako podklad oční stíny v tužce
Rommel London ScandalEyes Eye Shadow Stick 002 Bulletproof Beige
Krásná béžovo zlatá barvička, která má v sobě shimmer. Konzistence je krémová a jako podklad pod stíny je skvělá, díky tomu stíny na víčku krásně drží.

Za měnaprostá spokojenost.
10/10


Stíny jsem použila s paletky 96 stínů a to béžový stín, dva fialové oční stíny světlé a tmavě fialové a bílý oční stín pod obočí.
E.L.F.  
eye lips face 96 piece eyeshadow palette
Paletka je velmi pěkná a stíny jsou vloženy v takových trojůhelníkách. Stíny malinko práší, ale to mi tak moc nevadí, pigmentace je v celku dobrá. Výdrž bez báze není nic moc, ale s bázi je skvělá.

Za mě má tato paletka hodnocení 
9/10




Použila jsem tekuté linky 
Catrice Eye´Matic Dip Linner Waterproof 010 Stay With Me!
Jsem v celku spokojená, akorát se mi huř s nimi pracuje, ale to se časem podá. Malinko dýl trvá, než na víčku zaschnou, takže nesmím moc otevírat oči nebo se mi obtisknou. Co se týče voděodolnosti tak pláč vydrží po koupeli se malinko rozmažou.

Těmto linkám dávám 
9/10


Do vnitřnoho koutku jsem použila
Essence Pigments 10 Fairy Dust 
S těmito pigmenty jsem naprosto spokojená, krásně se třpytí a výdrž je také skvělá.
Škodá jen, že už se nevyrábí :-(

10/10


Na vodní linku jsem použila 
Rimmel London ScandalEyes Waterproof Kohl Kajal 013 Purple
Krásná tmavě fialová tužka, která má takovou gelovou konzistenci. Na vodní lince drží pěkně a na víčku se po několikati hodinách začnou malinko drolit.

Hodnocení 
9/10

Avon Infinitize řasenka
Řasenka má takový zvláštní kartáček, který je prohnutý a má velké a malé bodlinky na konci toho kartáčku jsou také bodlinky. Pěkně se s řasenkou pracuje, řasy pěkně oddělí a malinko prodlouží, neslepuje a to je plus. Řasenka i pěkně řasy natočí.

10/10


Na obočí jsem použila dva produkty
NYX EyeBrow Cake Powder 05 Brunette
S tímto pudrem na obočí jsem velmi spokojená krásně mi drží na obočí a pěkně se mi s ním pracuje. Vosk teda moc nepoužívám. Na cesty je tento produkt jako dělaný. Pigmentace pudrů je skvělá.

10/10

Na zafixování jsem použila 
Essence Make Me Brow 01 Blondy Brows
Pěkně se mi s produktem pracuje a krásně drží mé obočí v požadovaném tvaru.

10/10



Rty jsem zahalila do Nude barvičky i když ji teda moc nemusím, ale přece jsem j dala šanci
Rimmel London Lasting Finish by Kate 45
Barva je taková zatřená růžová, rtěnka se krásně na rty nanáší a co na těhto rtěnkách miluji je ta vůně .... je prostě Božská.
Výdrž rtěnky je v celku dobrá dá tak 2,5 Hod.

10/10






Snad se Vám tento článek bude líbit.

Přeji pěkný den.





Komentáře