Přeskočit na hlavní obsah

Večerní líčení


Ahoj všichni,
tak jsem tu po dlouhé době s příspěvkem a to tentokrát s večerním líčení.
Bohužel jsem měla v opravě noťas tak jsem nemohla přidat žádný příspěvek, ale teď se budu snažit něco málo přidávat, protože mám mnoho věcí k recenzi.

Tak se tedy vrhneme na líčení.




Nejprve jsem očistila pleť od nečistot (Avon care purufying cleansing toner rose water
poté jsem nanesla bázi pod makeup (Rimmel London Fix&Protect).

Na oči jsem nanesla primer (Avon) aby stíny dlouho držely na víčku,
nejprve jsem na vnější část oka až do záhybu nanesla tmavý oční stín (Essence my must haves 18 black as a berry), který jsem rozblendila abych neměla ostré kraje. Dále jsem na zbytek víčka až k vnitřní straně oka nanesla oční stíny v tužce (Rimmel London Scandaleyes shadow sticks 01 witness white) a přes to jsem nanesla třpytivý oční stín ( Essence my must haves 05 cotton candy).
Pomocí tekuté oční linky (Essence liquid link) jsem namalovala silnější oční linku.
Nakonec jsem nanesla řasenku (L´Oreál Baby Roll).








Na obočí jsem použila paletku na obočí (Rimmel London Brow this Way)

Na celou tvář jsem použila makeup (Rimmel London Lasting Finish Nude 100 Ivory),
který jsem zafixovala pudrem (Rimmel London Stay Matte 001 transparent).
Pod licní kosti a na čelo jsem použila konturovací pudr z paletky (Rimmel London Sculpting Palette by Kate 002 coral glow) a z té stejné paletky jsem použila tvářenku i rozjasňovač.


Na rty jsem použila krásnou tmavě růžovou (Nyx soft matte lip cream 18 Prague).


Snad se Vám líčení bude líbit,
budu ráda za každý komentář.



Komentáře